Е-документи
публикувани по обществени поръчки, реализирани преди 01.10.2014 г.Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД
Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД
Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД
Информация за извършено плащане по договор № 3-39 / 28.05.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на компютърна техника, средства за презентация, тонери за лазерни принтери и организиране и провеждане на събития, изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали в изпълнение на дейностите по договор № BG051РО001-3.1.07-0048“, сключен между ТУ – София и Агенция Про Уей ЕООД
Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД
Информация за извършено плащане по договор № 3-146 / 10.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали“, сключен между ТУ – Алегро 2000 ООД
Информация за извършено плащане по договор № 3-117 / 16.09.2013 година за обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на билети за самолет, влак, автобус, кораб за превоз на пътници и багаж, при служебни командировки на преподаватели, служители, докторанти и студенти на ТУ-София“, сключен между ТУ – Пан Турс ООД
Информация за извършено плащане по договор № З-144/09.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извършване на периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТУ - София и неговите поделения”, за обособена позиция 1 „Доставка на носители на информация за ТУ - София и неговите поделения”, сключен между ТУ – София и Кооперация „Панда”.
Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД
Информация за извършено плащане по договор № 3-21 / 24.04.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционна сервизна поддръжка на съществуващите сигнално-охранителни и пожароизвестителни системи“, сключен между ТУ – Екстрес ООД