logo profile

Е-документи

публикувани по обществени поръчки, реализирани преди 01.10.2014 г.
Показване на 1241-1250 от 1546.

Информация за извършено плащане по договор № З-146/10.10.2014година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на ТУ-София и неговите поделения” по Обособена позиция №2 „ Доставка на канцеларски материали за ТУ-София, Факултет и Колеж-Сливен”, сключен между ТУ – София и „Алегро 2000” ООД.

Дата на публикуване: 12.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № З-71/30.07.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на строителни материали за Факултет и Колеж-Сливен“, сключен между ТУ – София и „ТРИТОН” ООД

Дата на публикуване: 12.12.2014

нформация за извършено плащане по договор № 3-01 / 16.01.2014 година за обществена поръчка с предмет: „ Поддръжка и ремонт на асансьорни уредби, монтирани в сградния фонд, стопанисван и управляван от ТУ-София“, сключен между ТУ – Глобал лифт ООД

Дата на публикуване: 12.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-78 / 01.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Периодично зареждане на тонер касети мастилници, копирни машини и лазерни принтери на ТУ-София“, сключен между ТУ – Дилекс ООД

Дата на публикуване: 12.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД

Дата на публикуване: 12.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-146 / 10.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали“, сключен между ТУ – Алегро 2000 ООД

Дата на публикуване: 12.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД

Дата на публикуване: 12.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № BG161PO003-1.2.04-0037-C0001/Su-01 / 17.03.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на 5 осна прецизна система за високоскоростно фрезоване с ултразвукови колебания тип ултразвуков СНС обработващ център” в изпълнение на дейностите по договор BG161PO003-1.2.04-0037“, сключен между ТУ – Полимета С ООД

Дата на публикуване: 12.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-146 / 10.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на канцеларски материали“, сключен между ТУ – Алегро 2000 ООД

Дата на публикуване: 12.12.2014

Информация за извършено плащане по Анекс 1 / 20.10.2014 към договор № 3-84 / 19.10.2012 година за обществена поръчка с предмет: „Абонаментно сервизно обслужване на 1бр. специален асансьор SELE Tree Италия в сградата на ТУ“, сключен между ТУ – Гордил ООД

Дата на публикуване: 12.12.2014