logo profile

Е-документи

публикувани по обществени поръчки, реализирани преди 01.10.2014 г.
Показване на 781-790 от 1546.

Информация за извършено плащане по договор № 3-123/18.09.2014 година за обществена поръчка с предмет : Извършване на периодични доставки на хранителни продукти по предварително подавани заявки от ТУ – София и неговите поделения , сключен между ТУ – София и МИО ООД.

Дата на публикуване: 15.04.2015

Информация за извършено плащане по договор № 3-72/30.07.2014 година за обществена поръчка с предмет : Дезинсекция с-у хлебарки и летящи насекоми . и дератизация с/у гризачи на СОС към ТУ – София , сключен между ТУ – София и ЕКО – ХИТ 1 ЕООД

Дата на публикуване: 15.04.2015

Информация за извършено плащане по договор № 3-113/12.09.2014 година за обществена поръчка с предмет : Извършване на периодични доставки на хранителни продукти по предварително подавани заявки от ТУ – София и неговите поделения , сключен между ТУ – София и Димитър Даракчиев ООД.

Дата на публикуване: 15.04.2015

Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД

Дата на публикуване: 15.04.2015

Информация за извършено плащане по договор № З-157/27.11.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извършване на текущи и аварийни строително - монтажни работи (СМР) за поддръжка на учебните корпуси на Технически университет - София”, сключен между ТУ – София и „ДЖИ-М-Д СТРОЙ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД.

Дата на публикуване: 15.04.2015

Информация за извършено плащане по договор № З-157/27.11.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извършване на текущи и аварийни строително - монтажни работи (СМР) за поддръжка на учебните корпуси на Технически университет - София”, сключен между ТУ – София и „ДЖИ-М-Д СТРОЙ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД.

Дата на публикуване: 15.04.2015

Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД

Дата на публикуване: 15.04.2015

Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД

Дата на публикуване: 15.04.2015

Информация за извършено плащане по договор № З-157/27.11.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извършване на текущи и аварийни строително - монтажни работи (СМР) за поддръжка на учебните корпуси на Технически университет - София”, сключен между ТУ – София и „ДЖИ-М-Д СТРОЙ ИНЖЕНЕРИНГ“ ООД.

Дата на публикуване: 15.04.2015

Информация за извършено плащане по договор № 3-117 / 16.09.2013 година за обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на билети за самолет, влак, автобус, кораб за превоз на пътници и багаж, при служебни командировки на преподаватели, служители, докторанти и студенти на ТУ-София“, сключен между ТУ – Пан Турс ООД

Дата на публикуване: 15.04.2015