logo profile

Е-документи

публикувани по обществени поръчки, реализирани преди 01.10.2014 г.
Показване на 1341-1350 от 1546.

Информация за извършено плащане по договор № З-145/10.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извършване на периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТУ - София и неговите поделения”, за обособена позиция 3 „Доставка на копирна и принтерна хартия за ТУ-София и неговите поделения ”, сключен между ТУ – София и „Алегро 2000“ ООД.

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-137 / 29.11.2013 година за обществена поръчка с предмет: „Предоставя фиксирана телефонна услуга заедно с определен пакет от допълнителни гласови и негласови услуги, позволяващи реализацията на комутируеми връзки в мрежата на оператора, както и връзки към други фиксирани и мобилни връзки в Р. България и чужбина за 2300 абонати на две УАТЦ и 190 прави телефонни поста на всички звена на ТУ-София“, сключен между ТУ – Българска Телекомуникационна Компания ЕАД и 190 прави телефонни поста на всички звена на ТУ-София“, сключен между ТУ – Българска Телекомуникационна Компания ЕАД

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № З-145/10.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извършване на периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТУ - София и неговите поделения”, за обособена позиция 3 „Доставка на копирна и принтерна хартия за ТУ-София и неговите поделения ”, сключен между ТУ – София и „Алегро 2000“ ООД.

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-95 / 15.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извънгаранционен ремонт и поддръжка на компютърна и презентационна техника за нуждите на ТУ-София и изнесените звена“, сключен между ТУ – Сатори Ко ООД

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № З-133/03.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на периферия и компоненти за компютри в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.08-0023 „Усъвършенстване на системата за управление на Технически университет – София (ТУ-София)“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и “Доставка на компютърно оборудване и периферия, доставка на аудио и видео техника” в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-4.3.04-0048 „Център за електронно дистанционно обучение и услуги за придобиване на академични и професионални езикови умения и компетенции към ДЧЕОПЛ на ТУ-София”по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, по обособена позиция № 2 - „Доставка на компютърнo оборудване и периферия по проект BG051PO001-4.3.04-0048“, сключен между ТУ – София и ”ДИДЖИТЕК” ООД.

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № З-140/03.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на компютърна техника и периферия и тонер касети за лазерни принтери в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.07-0018 „Сътрудничество с индустрията за подобряване обучението в Технически университет – София (ТУ-София) по измервателна техника и управление на качеството“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“,, по обособена позиция № 2 „Доставка на тонер касети за лазерни принтери”, сключен между ТУ – София и „Елком 2008” АД.

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-01 / 16.01.2014 година за обществена поръчка с предмет: „ Поддръжка и ремонт на асансьорни уредби, монтирани в сградния фонд, стопанисван и управляван от ТУ-София“, сключен между ТУ – Глобал лифт ООД

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-99 / 18.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на тонери за лазерни принтери, организиране и провеждане на събития ( работни срещи, кръгла маса на конференция и пресконференция ) изработка, отпечатване и публикуване на информационни и рекламни материали” в изпълнение на договор №BG051РО001-4.3.04-0044“, сключен между ТУ – Ди Ем Ай Девелопмънт ЕООД

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-117 / 16.09.2013 година за обществена поръчка с предмет: „Осигуряване на билети за самолет, влак, автобус, кораб за превоз на пътници и багаж, при служебни командировки на преподаватели, служители, докторанти и студенти на ТУ-София“, сключен между ТУ – Пан Турс ООД

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-90 / 08.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на изделия и артикули за почистване за ТУ-София“, сключен между ТУ – Перун ККБ ЕООД

Дата на публикуване: 02.12.2014