logo profile

Е-документи

публикувани по обществени поръчки, реализирани преди 01.10.2014 г.
Показване на 1351-1360 от 1546.

Информация за извършено плащане по договор № З-146/10.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извършване на периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТУ - София и неговите поделения”, за обособена позиция 2 „Доставка на канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения”, сключен между ТУ – София и „Алегро 2000“ ООД.

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по Анекс 1 / 20.10.2014 към договор № 3-84 / 19.10.2012 година за обществена поръчка с предмет: „Абонаментно сервизно обслужване на 1бр. специален асансьор SELE Tree Италия в сградата на ТУ“, сключен между ТУ – Гордил ООД

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-80 / 01.08.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на миещи и почистващи препарати за ТУ-София“, сключен между ТУ – Кукуда груп ООД

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № BG161PO003-1.2.04-0037-C0001/Su-01 / 17.03.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на 5 осна прецизна система за високоскоростно фрезоване с ултразвукови колебания тип ултразвуков СНС обработващ център” в изпълнение на дейностите по договор BG161PO003-1.2.04-0037“, сключен между ТУ – Полимета С ООД

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-67 / 30.07.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Абонаментно техническо обслужване – поддържане, ремонтиране и преустройване на мостови, козлови и портални кранове, кулокранове и СПО“, сключен между ТУ – Семков – 2001 ЕООД

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № З-145/10.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извършване на периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТУ - София и неговите поделения”, за обособена позиция 3 „Доставка на копирна и принтерна хартия за ТУ-София и неговите поделения ”, сключен между ТУ – София и „Алегро 2000“ ООД.

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № З-133/03.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Доставка на периферия и компоненти за компютри в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-3.1.08-0023 „Усъвършенстване на системата за управление на Технически университет – София (ТУ-София)“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и “Доставка на компютърно оборудване и периферия, доставка на аудио и видео техника” в изпълнение на дейностите по договор № BG051PO001-4.3.04-0048 „Център за електронно дистанционно обучение и услуги за придобиване на академични и професионални езикови умения и компетенции към ДЧЕОПЛ на ТУ-София”по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, по обособена позиция № 2 - „Доставка на компютърнo оборудване и периферия по проект BG051PO001-4.3.04-0048“, сключен между ТУ – София и ”ДИДЖИТЕК” ООД.

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № З-146/10.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: „Извършване на периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТУ - София и неговите поделения”, за обособена позиция 2 „Доставка на канцеларски материали за ТУ-София и неговите поделения”, сключен между ТУ – София и „Алегро 2000“ ООД.

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-107/26.08.2014 година за обществена поръчка с предмет : Пране на постелъчен инвентар , покривки , пердета , хавлиени кърпи , одеала на ТУ – София и изнесените звена , сключен между ТУ – София и Сънденс Клийн ДЗЗД.

Дата на публикуване: 02.12.2014

Информация за извършено плащане по договор № 3-145/10.10.2014 година за обществена поръчка с предмет: Доставка на материали на ТУ – София и изнесените звена , сключен между ТУ – София и Алегро 2000 ООД.

Дата на публикуване: 02.12.2014